fredag 13 januari 2012

One thing I love about my dad

Jag och pappa har några intressen gemensamt. Den största är fotografering.
Pappa har inspirerat , tipsat och hjälpt mig med iprincip allt - kameran, objektiven, skuggor mm. 

För två dagar sen ringde han när han var på väg hem från jobbet och sa: ''klä på dej varma kläder och plocka fram fotoväskan, vi ska fånga månen på bild, den är så fin ikväll!'' 
och så fort på med kläder, in i bilen och iväg. Vi åkte runt väldigt långt bort för att hitta den perfekta platsen. 

Månen var väldigt fin, fast tydligen hade den varit ännu finare när den precis var på väg upp (jag hann bara se den när den var helt uppe) 

Jag fick ett fåtal bilder bara som blev bra trots allt menmen ^^ 



haha det ser ut som olika månar på varje bild ;) 


Tidigare bilder jag och pappa tagit tillsammans:

 suddig..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar