torsdag 21 juli 2011

Som vanligt...

När jag har tråkigt orkar jag inte sitta vid datorn och när jag har fullt upp tänker jag hela tiden : ''Åh, det här måste jag blogga om''  men sen blir jag så trött på kvällen så jag orkar inte. Men ändå vill jag ha en aktiv blogg.. hmmm....

Om ca3 dagar åker jag iväg och är borta i 13 dagar.. berättar senare var. Hur ska de gå? jag får göra några tidsinställda och be nån gäst blogga :D 

Menmen, idag har jag umgåtts med Jojo som kommit hem äntligen :D och John såklart ;))) Och sen har vi haft besök från borlänge- Pappas gudbarn med familj som vi inte träffat på 3 år ;o De va trevligt :-) Dom har en jättesöt hund som heter Sally - som älskar kaniner. haha hon och tuffs blev typ kompisar :D

 Har ni sett va gulligt?! ^-^ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar